Gyakori kérdések

Regisztráció, vásárlás

Regisztráció nélkül is vásárolhatok?

Vásárláshoz nem kötelező regisztrálni, viszont a törzsvásárlói kedvezmény érvényesítéséhez szükséges, mivel csak így vehető igénybe (a törzsvásárlói kedvezmény eléréséhez meghatározott értékű vásárlás szükséges. Részletek a törzsvásárlói tájékoztatóban). A regisztráció ingyenes, és rövid ideig tart. Adatait az adatkezelési törvénynek megfelelően kezeljük (erről bővebben olvashat az Adatvédelmi nyilatkozatban).

Miért érdemes regisztrálni?

Ha már regisztrált, adatait nem kell többé megadni, csak abban az esetben, ha azok megváltoznának.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a jelszavamat?

A belépő oldalon lehetőség van újat kérni, amelyet e-mailben küldünk el. Ezt - belépés után - már saját maga is lecserélheti arra, amire szeretné a jelszócsere oldalon. Fontos, hogy csak arra a címre kérhet új jelszót, amit regisztrációkor megadott, és felhasználónévként használ.

 

Vásárlás, fizetési módok, árak

Kosár

A vásárláshoz a kosárba kell tenni a kiválasztott termékeket. Ez még nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosár tartalmának megtekintéséhez a kosár ikonra kell kattintani, mely az oldal felső részén található. A kosárba helyezett termékek mennyisége módosítható a kívánt darabszám helyes megadásával, és a „Frissít” ikon megnyomásával. A „Törlés” ikonra kattintva a termék teljesen törlődik a virtuális kosárból.

Nem kapok értesítő, visszaigazoló üzenetet!

Első körben kérlek ellenőrizze, hogy helyes, működő email-címet adott meg! A Domain helyességét tudjuk ellenőrizni, az ottani elgépelések feltűnőek lehetnek, de a cím többi részét - pláne az érvényességét - nem. (Az email-címet belépés után a fiók adatnál szerkesztheti.) Ha nincs elgépelve, elvileg működik, és mégsem érkezik rá tőlünk levél, érdemes ellenőrizni a spam mappa tartalmát (nem teszi-e oda a szolgáltató a tőlünk érkező üzeneteket), végső esetben pedig egyeztetés után kicseréljük azt egy másik, Ön által megadott, működő email-címre.

Nem kaptam választ az e-mailemre!

Minden érdeklődő email-re 24 órán belül igyekszünk válaszolni (munkanapokon). Ha mégsem reagáltunk az üzenetre, csak egy dolog történhetett: nem kaptuk meg azt. Ez esetben kérjük, ismételten küldje el a levelet!

Mikor rendelhetek?

A hét minden napján és órájában. Automatikus visszaigazoló levelet kap tőlünk egy órán belül, ez jelenti azt, hogy rögzítettük a vásárlást. Ebben minden információt megtalál, amire a továbbiakban szüksége lehet.

Módosítani szeretnék a rendelésemen, de már megkaptam a visszaigazoló e-mailt!

Írjon nekünk levelet az info@dresshop.hu e-mail címre, vagy keresse ügyfélszolgálatunkat az itt található telefonszámon! Csak olyan rendelést tud módosítani, aminek a státusza „feldolgozás alatt”. Ha a termék már szállításra került, akkor nem tudunk a rendelésen módosítani. (Ebben az esetben az elállás jogával élhet, amelyről bővebben itt olvashatsz. Arra kérünk, ezt jelezze nekünk előre e-mailben.)

Interneten próbálok utalni, és azt a hibaüzenetet kapom, hogy érvénytelen / nem létezik a bankszámlaszám!

Egyes banki rendszerek - bár hagynak bemásolni bármit a bankszámlaszám mezőbe - nem fogadják el a beillesztett tartalmat. Ilyenkor sajnos kénytelen egyesével beírni a számokat.

Milyen árat látok a termékek mellett feltüntetve?

A web áruházban feltüntetett termékek ára bruttó ár, azaz tartalmazzák az ÁFA értékét.

El kell fogadnom az ÁSZF-et?

A Web áruház megtekintésével, a regisztrációval illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Üzemeltető és a Web áruház használója között. Ön, mint a Web áruház használója köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az oldalt nem használhatja, a Web áruházban vásárlást nem végezhet.

 

Szállítás, átvétel

Mi határozza meg a szállítási díjat?

A kosárban lévő termékek értéke alapján határoztuk meg a szállítási díjakat A kiszállítás díja Magyarország területén a DPD-vel 1890 Ft, a MPL-vel 2990 Ft. A DPD szállítás 1-3 munkanapon belül, a MPL szállítás 3-7 munkanapon belül történik. Utánvétes rendelés esetén az utánvét kezelésének költsége 445 Ft.

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagomat?

A megrendeléstől számítva általánosan 1 munkanap alatt átadjuk kézbesítésre a csomagot a DPD futárnak. Az MPL házhozszállítás esetén minden pénteken kerül feladásra a csomag.

Van-e személyes átvétel?

Személyes átvételre telefonos egyeztetés alapján a 1164 Budapest Kerecsen utca 3./2 szám alatti irodánkban van lehetőség.

Csomagolásért mennyit kell fizetnem?

A csomagolásért nem számítunk fel külön díjat!

Mit tegyek, ha sérülten érkezik meg a csomag?

Ebben az esetben nem szabad átvenni azt, és erről jegyzőkönyvet kell a helyszínen, a futárral együtt felvenni. Nem tudunk garanciát vállalni sérült csomag tartalmára, hiszen mi is csak a feladásig tudjuk figyelemmel követni azt. Minden esetben megfelelő csomagolásba tesszük az árut, így védve azt a szállítás közben kitett sérülésveszélytől. Természetesen ilyen esetben intézkedünk, hogy a megrendelt terméket újra kiszállítsuk, vagy igény szerint a vételárat és szállítási díjat visszautaljuk.

Mit tehetek, ha mégsem tetszik, amit rendeltem?

A törvény értelmében 14 napon belül elállhat a vásárlástól minden további indok nélkül, és visszaküldheti a terméket a 1164 Budapest, Kerecsen utca 3/2. címre. Ebben az esetben visszautaljuk/küldjük a termék és a kiszállítás árát. Fontos, hogy csak sértetlen és hiánytalan terméket áll módunkban visszavenni, és a 14 napos elállási idő az átvételtől indul, tehát mikor megkapja a csomagot. Erről bővebben itt olvashat.

Mi a teendőm, ha a vételárat szeretném visszakapni?

Amennyiben a vételárat szeretné visszakapni, akkor a visszaküldési jegyzőkönyvön jelezze felénk, vagy írjon az info@dresshop.hu e-mail címre. 15 napon belül visszautaljuk az ön által megadott bankszámlaszámra, a termék visszaérkezését követően.

Hogyan küldjem vissza a terméket?

Eredeti, sértetlen csomagolásban a következő címre tudja vissza küldeni: 1164 Budapest, Kerecsen utca 3./2 Kérjük, hogy minden esetben nyomon követhetően küldje vissza a terméket, mert a visszaszállítás folyamán elveszett termékért nem tudunk felelősséget vállalni! Amennyiben cserélni szeretné a terméket, az első csereterméket ingyen kiszállítjuk. Minden további csere esetén a teljes szállítási költséget ki kell fizetni.